تلفن سفارشات نوین گرافیک.gif1

ساک دستی تبلیغاتی

ساک های دستی تبلیغاتی با متریال هایی متفاوت برای کاربرد های متفاوتی تولید می شوند. سایز های مختلف این ساک ها باعث میشود که برای هر محصولی با هر اندازه ای قابل استفاده باشند.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

  • ساک دستی پارچه ای 
  • ساک دستی مقوایی
  • ساک دستی نایلونی

به دلیل تنوع زیاد در سایز و جنس، همچنین نوسانات بازار امکان ایجاد لیست ثابت در سایت نیست لذا خواهشمندیم برای محاسبه قیمت با ما تماس بگرید .

اطلاعات مورد نیاز برای تولید این ساک ها:

  1. سایز (طول و عرض و ارتفاع )
  2. جنس ساک
  3. وزن محصولی که داخل ساک قرار میدهید برای مشخص شدن گرم کاغذ یا پارچه
  4. طراح مورد نظر جهت چاپ (طراحان نوین گرافیک در خدمت شما هستند)
  5. خدماتی چاپ مورد نیاز

اگر بخواهیم بر اساس هزینه دسته بندی کنیم عموما ساک های مقوایی قیمت بالاتری نسبت به مشابه آنها با جنس پارچه ای و نایلونی دارند و از نظر زیبایی و بسیار شیک تر بوده زیرا امکاناتی مانند چاپ اختصاصی چهار رنگ بدون محدودیت طرح و به صورت افست، برجسته سازی قسمتی از نوشته ها و لوگو و… را دارد. جنس کاغذ استفاده شده برای ساک مقوایی می تواند کاغذ گلاسه با گرم های متفاوت و یا کرافت ( کاغذ هایی با رنگ قهوه ای یا کاهی ) باشد.

ساک های پارچه ای براساس وزن محصولی که قرار است داخل آنها قرار بگیرد میتواند 60 یا 90 گرمی بوده و دسته دار یا کاست دار باشد اما از نظر نوع طراحی امکان چاپ چهار رنگی وجود ندارد و معمولا چاپ به صورت چاپ سیلک است.

ساک های نایلونی نیز کاربرد های خاص خود را دارند که در فروشگاه های مختلف از جمله فروشگاه های مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرند و  قیمت پایین تری نسبت به دو نوع دیگر دارند.

مشاوران ما در نوین گرافیک  با دریافت اطلاعات محصولات شما اعم از  نوع، سایز، وزن و کاربرد آنها شما را در انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع ساک دستی تبلیغاتی کمک میکنند.

با سفارش به, چاپ روی اجسام تبلیغاتی ,نوین گرافیک می توانید آسودگی خاطر داشته باشید که سفارش شما با دقت و بالاترین کیفیت چاپ خواهد شد. ما با داشتن ضمانت کیفیت، کیفیت برتر را ارایه می کنیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

ساک دستی تبلیغاتی
5