تلفن سفارشات نوین گرافیک.gif1

چاپ روی لیوان

چاپ روی لباس

چاپ روی کلاه

هدایای شخصی هدیه ای عالی برای ایجاد یک لبخند است، سعی کنید برای خوشحال کردن و احترام به یک فرد در جشن ها و روزهای مهمی مانند روز تولد، فارغ التحصیلی، سالگرد عروسی، عید نوروز و… یک هدیه ویژه و منحصر به فرد به او دهید. شما میتوانید عکس خود، عکس خانوادگی و یا اسامی و جملات تبریک خود را بر روی یک لیوان، تیشرت، پازل، کلاه، شال و روسری، پرچم ، بشقاب و… چاپ کنید.

( هر کدام از این محصولات خود دارای انواع و اشکال گونا گونی هستند )

چاپ سابلومیشن

چاپ سابلومیشن روشی عالی برای چاپ این گونه تصاویر بر روی اجسام مختلف است. تصویر شما با جوهر و کاغذ مخصوص سابلومیشن چاپ خواهد شد. سپس کاغذ چاپ شده روی جسم مورد نظر قرار گرفته و با یک چسب زد حرارت چسبانده میشود و درنهایت در داخل دستگاه پرس حرارتی قرار میگیرد.  ترکیبی از فشار، دمای بالا و زمان (در حدود 40 ثانیه) برای انتقال تصویر از روی کاغذ به جسم استفاده میشود.

این تصاویر به صورت فول رنگ چاپ شده که با گذشت زمان و شستشو از بین نخواهد رفت.

دیگر کاربر ها

البته این هدایا در جاهای گوناگونی به عنوان محصول یا هدیه تبلیغاتی نیز استقاده می شود برای مثال در فروشگاه های خرده فروشی، صنایع دستی، شرکت ها بزگ ، آموزشگاه ها .

همچنینی برای زیبایی محیط کار و استفاده هرچه بیشتر از لوگو خود میتوانید ظروف یا لباسی که عموما کارمندان از آن استفاده میکنند را با چاپ لوگو روی آنها زیبا و ست کنید و حتی از این نوع ظروف و… به مشتریان خود هدیه دهید.

با سفارش به, چاپ روی اجسام تبلیغاتی ,نوین گرافیک می توانید آسودگی خاطر داشته باشید که سفارش شما با دقت و بالاترین کیفیت چاپ خواهد شد. ما با داشتن ضمانت کیفیت، کیفیت برتر را ارایه می کنیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.