لیست قیمت مواد خام پیکسل

دستگاه های ساخت پیکسل عموما از کشور چین وارد ایران میشوند و تا به الان در ایران ساخته نشده اند. این دستگاه چاپ پیکسل یا به عبارت درست تر دستگاه پرس پیکسل کلا دو نوع دارند :
1 دستگاه پیکسل زن ریلی
2. دستگاه پیکسل زن چرخشی
منظور از چرخشی و یا ریلی مدل حرکت قالب ها روی دستگاه هست . در دستگاه ریلی قالب به صورت ریلی حرکت میکند و در دستگاه های چرخشی قالب به صورت چرخشی حرکت میکند.
طبق تجربه حرکت قالب به صورت چرخشی کمی راحت تر و سریع تر است که باعث صرفه جویی در زمان میشود. از طرف دیگر برخی دستگاه های چرخشی علاوه بر قالب دایره امکان نصب قالب های دیگر مانند مربع و مستطیل را نیز دارند .

پیکسل چیست؟

اکثر افراد جامعه سعی در نمایش تفکرات خود دارند مثلا لباس و پوششی را انتخاب میکنند که بیانگر تفکر، عقاید و علایق آنها است. این تفکرات و علایق را به شکل نماد، جمله و یا تصویری مفهومی در ظاهر خود به نمایش میگذارند.

برای نمایش علایق افراد در زمینه های مختلف میتوان از پیکسل استفاده کرد. این محصول از در دسترس ترین و مناسب ترین ابزار برای بیان عقاد، علایق یک فرد نسب به مفهومی خاص است.

نماد های چاپ شده روی پیکسلها می تواند مفاهیم زیادی نظیر عشق، ترس، امید و ناامیدی و برندی خاص و حتی طرفداری از سبک یا شخصیت خاصی را نشان دهند. پیکسل باعث میشوند تا شما بدون کوچکترین کلمه ای علایق و عقاید خود را به دیگران معرفی کنید.

کاربرد پیکسلها

کاربرد دیگر این محصول به عنوان گیفت و هدیه در مراسمات و همایش ها و نمایشگاههای بزرگ است. که معمولا با بررسی علایق عموم جامعه تعدادی تصویر با مفاهیم مهم روز تولید میکنند و به افراد هدیه می دهند. که علاوه بر جلب رضایت مشتریان برند خود را در ذهن آنان نهادینه میکنند تا روزها و یا سال ها بعد اگر این افراد به محصولات آنها نیاز داشتند اولین برندی که به ذهشان میرسد نام آنها باشد.

البته این محصول برای کودکان نیز بسیار جذاب است . تصور کنید که تصویر  شخصیت کارتنی مورد علاقه کودک شما روی کیف مدرسه اون باشد یا برای تشویق به کارهای خوب آنها را هدیه بگیرد. به نظرتان تا چه حد خوشحال میشود؟

شرکت نوین گرافیک انواع پیکسل ها (سنجاقی، مگنتی، جاکلیدی) با تصویر  دلخواه شما را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه میدهد.

اندازه ها و اشکال

پیکسل سوزنی ابعاد و انواع مختلفی دارد چه از نظر ظاهری که اندازه های دایره ای 25 ، 37، 44، 50، 58 میلیمیتر ، مربع ، مستطیل و… دارد که البته مثل پیکسل دایره ای محبوب نیستند و چه از نظر محتوایی که از تصاویر فانتزی،نوستالژیک،مذهبی و تایپو گرافی تشکیل شده است! باوجود اینکه پیکسلها کابرهای زیاد و مهم دارند اما این محصول بسیار با صرفه بوده و همچنین در کمتر از چند دقیقه ساخته میشود.

 

لیست قیمت مواد خام پیکسل
5