.

موکاپ

    آموزش استفاده از فایل های موکاپ

    در اینجا از موکاپ تیشرت به عنوان یک مثال برای کار با فایل های موکاپ استفاده شده است .  روند کار در تمام موکاپ ها به همین صورت است

     

    فایل پیش‌نمایش یا ماکاپ (Mockup)، قالب‌های گرافیکی آماده‌ای هستند که در موضوعات مختلف (اغلب با فرمت psd.) می‌توان در امور طراحی به بهترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده کرد. طراحان می‌توانند به کمک ماکاپ، طرح اولیهٔ خود را قبل از اجرا و چاپ در قالب اصلی مشاهده کنند، یا از آن به‌عنوان یک فایل گرافیکی شکیل در پروژه‌های طراحی خود استفاده نمایند.

    به‌طور کلی، ماکاپ از طریق رابط کاربری منعکس‌کنندهٔ محصول نهایی طراح است

    ماکاپ، علاوه بر صرفه‌جویی زمان، به خیلی از سؤال‌ها پاسخ می‌دهد و چند مزیت دیگر دارد:

    • وفاداری مشتریان و سفارش‌دهندگان: وقتی اثر را در قالب موکاپ به مشتری نمایش می دهید، در واقع، بین مشتری و اثر حسی نزدیک و ملموس برقرار کرده‌اید و مشتری با لذت و تشکر از شما کار را تحویل می‌گیرد.
    • چشم‌انداز واقع‌بینانه: وقتی شما یک ایده را تجسم می‌کنید و تصمیم به خلق آن می‌گیرید، مراحل را در ذهن می‌آورید؛ ولی آیا از جزئیات آن هم به‌دقت آگاهید؟ موکاپ‌ها به شما کمک می‌کنند جزئیاتی که در ذهن شما ممکن است روشن و شفاف نباشد به‌حساب درآید.

    بررسی محصولات رقبا: شما حتی قبل از شروع کار می‌توانید خروجیِ کارِ رقیبانتان را در قالب یک ماکاپ با استفاده از رابط کاربری محصول ببینید و ایده‌های بهتری بگیرید.

    در این قسمت ما در تیم طراحی شرکت نوین گرافیک قصد داریم تا بهترین ماکاپ های موجود در موضعات مربوط به کار تولید پیکسل و چاپ روی اجسام (مانند: چاپ لیوان ، بشقاب، پرچم، لباس، هودی، پیکسل، کلاه و…) را جمع و اوری و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

    آموزش کار با فایل موکاپ

    بعد از دانلود فایل موکاپ

      ابتدا فایل موکاپ که دارای پسوند PSD  یا Tiff هست را وارد فتوشاپ کنید.

    موکاپ انواع تیشرت

    موکاپ انواع تیشرت

    در قسمت لایه ها باید به دنبال لایه ای که به صورت اسمارت (smart object)  است بگردید که در کوشه پایین این لایه ها یه آیکن به شکل ” کاغذ تا خورده ”  قرار گرفته است.

    معمولا طراحان گرافیک  بر روی لایه اسمارت آبجکت موکاپ متنی راهنما مثل ” Add logo here ” یا ” Place Logo here ” و…  و به طور کلی جملاتی با این مضمون قرار میدهند تا متوجه شوید که کدام لایه را میتوان تغییر داد.

    اسمارت ابجکت

    نحوه تغییر محتویات اسمارت آبجکت(smart object)

    1. روش اول ، روی لایه اسمارت آبجکت مورد نظر کلیک راست کرده و از بین گزینه ها گزینه Edit Contents را انتخاب کنید.
    2.  راه ساده تر بر روی تصویر شاخص یا همان Thumbnail دو بار کلیک کنید.بعد از انجام این کار مشاهده میکنید که یک سند جدید برای شما باز میشود، این سند در واقع محتویات اسمارت آبجکت هست و به سند اصلی شما ارتباط دارد ، محتویات این سند ممکنه عکس ، وکتور ، متن و…  باشه ، محتویات فعلی رو باید حذف کنید و محتویات خودتون رو جایگزین کنید.
      موکاپ

      موکاپ

    3. اما این پایان کار نیست بر روی هر سندی که تغییرات اعمال میشه باید حتما آن سند ذخیره شود پس باید از منوی Edit  گزینه Save  رو انتخاب کنید و یا دکمه Ctrl + S  رو فشار بدید تا تغییرات ذخیره شود. بسته به نوع افکت هایی که در موکاپ ایجاد شده کمی زمان میبرد تا تغییرات برای شما ذخیره شود، بعد از اتمام ذخیره شدن میتوانید به سند اصلی برگشته و تغییرات خود را مشاهده کنید
    4. با سفارش به, چاپ روی اجسام تبلیغاتی ,نوین گرافیک می توانید آسودگی خاطر داشته باشید که سفارش شما با دقت و بالاترین کیفیت چاپ خواهد شد. ما با داشتن ضمانت کیفیت، کیفیت برتر را ارایه می کنیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

    تحویل سریع و ارزان

    نوین گرافیک با قدرت خود در جهت کاهش هزینه های شما کار میکنید
    و سعی دارد بهترین کالا را در کترین زمان ممکن و قیمتی

    مناسب به دست مشتریان خود برساند

    خدمات پس از فروش

    رایگان به شما آموزش میدهیم. تمام سولات خود را از ما بپرسید.

    کارشناسان ما موظفند فیلم های آموزشی برای حل مشکلات احتمالی  تهیه و برای شما ارسال کنند.

    بازگشت کالا

    دیگر نگران نباشید.

    کالاهای ما پس گرفته می شوند.

    کوچیکترین مشکل و خرابی در کالا را فقط با یک تماس به ما اطلاع دهید و حل کنید .

    آژانس تبلیغاتی تمام خدمت نوین گرافیک

    آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد.

    با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید .
    نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. )  و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام  و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست .

    مهمترین عنصر مجموعه نوین گرافیک مشتریان هستند

    کارمندان ما دربخش پشتیبانی با پاسخگویی 24 ساعته آماده حل مشکلات احتمالی و جلب رضایت مشتریان هستند . ما محصولمان پس میگیریم اگر کوچکترین فاصله ای با سفارش ثبت شده شما داشته باشد.

    نمونه کارهای چاپ روی تمام اجسام