دسته‌بندی نشده

فندک سه کاره

فندک طرح دلخواه

فندک سه کاره

فندک سه کاره یکی از صدها هدیه جذاب و پرطرفدار سایت نوین گرافیک هست، اگه مناسبت خواصی دارید مثل ولنتاین،سالگرد ازدواج، تولد و یا هر مناسبت دیگه دنبال یک هدیه خیلی خاص و منحصر به فرد هستید میتونید به فندک سه کاره به عنوان یک گزینه متناسب فکر کنید.

برای سفارش این محصول میتوانید با شماره 09904534705 تماس بگیرید و همچنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مشخصات فندک

فندک سه کاره یکی از انواع مدل های فندک گازی با سایز 97*67  میلیمتر است، و قابلبت چاپ فول رنگ هست.  قسمت های چاپ شده به صورت فلزی بوده و تحت هیچ شرایطی( مانند خیس شدن یا کشیده شدن دست روی آن ) پاک یا حتی کم رنگ نخواهند شد.

نحوه چاپ

روی فندک دو قسمت فلزی به اندازه 65*95 میلیمتر ( در تصویر بالا به رنگ سفید مشخص است)وجود دارد که امکان چاپ تمام رنگ برای عکس، متن و یا هر تصویر شخصی دیگری را فراهم میکند.

برای چاپ این محصول ما از دستگاه های به روز سابلیمیشن و اپراتور های بسیار مهار  به روش حرارتی با کیفیت بالا و ماندگاری دائمی چاپ میکنیم.

جعبه و بسته بندی فندک

همانطور که در تصاویر بالا میبینید جعبه این مدل فندک بسیار باکیفیت به صورت دولایه کارتنی هست، کاتالوک و توضیحات و نحوه استقاده محصول هم روی جعبه هست.

این جعبه زیبا یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول بوده تا آن را تبدیل به یک هدیه مناسب و زیبا کند.

منظوره از سه کاره بودن فندک چیست؟

به این مدل فندک، به سه کاره معروف است زیرا علاوه قابلیت گازی بدون و روشن شدن راحت ، در داخل خود جای سیگار هم دارد و از قسمت بالایی فندک امکان بالا آمدن سیگار هم وجود دارد

نحوه سفارش

برای سفارش این مدل فندک و فندکهای دیگر مانند فندک زیپو و یا فندک شارژی با چاپ طرح و تصویر اختصاصی ویا هر مدل هدیه اختصاصی دیگر مانند ماگ، بشقاب، کیف پول، لیوان، جامدادی، فرش، پازل چوبی، شاسی در سایز های مختلف، پیکسل، جاکلیدی، ساعت چند عکسی، آینه ، زیر لیوانی، کاشی، گردنبند و…

میتوانید با شماره 09904534705 تماس بگیرید و همچنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

چاپ روی فندک یک محصول جالب برای هدیه است. شما می‌توانید هر طرح و نوشته دلخواه را روی این فندک چاپ کنید.انواع فندک موجو در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک چاپ فندک شارژی ,چاپ فندک زیپو,چاپ فندک سه کاره برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *