دسته‌بندی نشده

هدیه روز ولنتاین

هدیه روز ولنتاین

هدیه روز ولنتاین یکی از درگیری های ذهنی ما ایرانی برای بزرگداشت روز ولنتاین در اواخر بهمن ماه همان 14 فوریه است.

اطلاعات روز ولنتاین

(روز عشق یا عشاق) که به آن روز ولنتاین مقدس یا جشن ولنتاین نیز می‌گویند، هر ساله در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) جشن گرفته می‌شود. این گرامی‌داشت به عنوان یک روز جشن مسیحی (تقویم قدیسین) برای بزرگداشت یک یا دو شهید نخستین کیش مسیحیت به نام قدیس ولنتاین آغاز گردید و از طریق سنت‌های مردمی پس از آن، به یک جشن فرهنگی، مذهبی و تجاری مهم عاشقانه در بسیاری از مناطق جهان تبدیل شد.

 هدیه ولنتاین برای خانم ها و آقایون

از بحث مبنع و دلیل و انتخاب این روز به عنوان روز عشق بگذریم ، مهمترین دغدغه ما انتخاب هدیه برای مرد یا زن هست . معمولا  هدیه هایی مثل عروسک خرس و… به همراه شکلات استفاده میشه . اما ما اینبار پیشهاد بهتر برای شما داریم تا هزینه ای که بابت بک کادو میکنید قابل استفاده و ماندگار برای طرف مقابل باشد . در ادامه چند مورد از هدایا را به شما نشان خواهیم داد اما …

 

مهمترین تفاوت و ویژگی هدایای شرکت نوین گرافیک ، چاپ اختصاصی و منحصر به فرد بروی آنهاست

برای سفارش محصول مورد نظر خود باطرح دلخواه میتوانید با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

انواع فندک (زیپو ، گازی و شارژِ)
و تریب آن با لیوان با طرح دلخواه

یکی از جذاب ترین هدیه ها برای آقایون همیشه فندک بوده و هست که ما در شرکت نوین گرافیک سه مدل مختلف را با چاپ اختصاصی تصویر و متن مورد نظر شما تولید میکنیم

تابلو موزیکال

تابلو موزیکال یا تابلو آسمان شب یکی از حبوب ترین محصولات ما است. که افرادی زیادی این محصول را به عنوان یک هدیه خاص در سایز ها وطرح های مختلف انتخاب میکنند.

این محصول به دلیل تنوع و بالا در طرح و امکان تغییر توسط مشتری بسار پر طرفدار است. تابلو موزیکال در اندازه های مختلف  15*20 ، 20*30، 30*40 روی شاسی یا قاب عکس قابل سفارش است.

همانطور که میدانید بارکد یا همان کیو آر کد روی این شاسی ها را میتوانید توسط نرم افزار بارکد خوان یا دوربین گوشی به راحتی آن را اسکن کنید.

محدودیتی برای بارکد اعم از تصویر ، نوشته، صورت ، موسیقی و یا فیلم و حتی ترکیب آنها وجود ندارد .

برای سفارش محصول مورد نظر خود باطرح دلخواه میتوانید با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

دیگر هدایا ولنتاینی

تعداد محصولاتی که میتواند به عنوان یک هدیه جذاب و منحصر به فرد استفاده کرد بسیار زیاد است مانند تابلو فرش ، لیوان یا ماگ (در انواع مختلف ساده و حرارتی و مدل های متفاوت از هرکدام ) ساعت دیواری چوبی در پنج مدل متفاو، تیشرت ست دو نفره ، جاکلیدی ، مگنت یخچالی، چاپ پازل بزرگ 180 تیکه جدا شونده ، کیف پول زنانه، چاپ شاسی با عکس شخصی یا با  قاب و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *