دسته‌بندی نشده

هدیه روز پدر

فندک زیپو

هدیه روز پدر

هدیه روز پدر رو خیلی ها مجبور هستند که اقلام تکراری انتخاب کنند و یا چیز هایی بخرند که بعداد پدر نپسندد و یا بخواهد که عوض کند .

اما به نظر من این روز یکی از خاص ترین روز هاست که باید بهترین انتخاب را داشته باشید . حواسمان باشد تا عزیزانمان در کنارمان هستند قدرشان را بدانیم ،و برای خوشحال کردنشان همیشه تلاش کنیم . اگه برای مناسبت های خواصی مثل ولنتاین،سالگرد ازدواج، تولد، روز مرد ، روز پدر ، روز مادر و یا هر مناسبت دیگه  دنبال یک هدیه خیلی خاص و منحصر به فرد هستید. میتونید رو ما حساب کنید.

اما برویم سراق مهمترین بحث این روز اینکه ” کادو چه بخریم ؟”

کادو روز پدر

ما در نوین گرافیک هدیه جذاب و متفاوتی را به صورت کاملا احتصاصی تولید و چاپ میکنیم. که شما میتوانید با توجه به شناختی که از عزیزان خود دارید بهترین هدیه را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای روز مرد

البته تعداد هدایا قابل انتخاب زیاد بوده و هیچ محدوتی ندارند اما بنا ب تجربه ای که در طول این چند سال داریم به شما کمک میکنیم که مناسب ترین هدیه را انتخاب کنید.

هدایای مانند چاپ لیوان ، فندک در انواع مختلف، تابلو فرش در سایز های متفاوت ، پازل چوبی، تابلو موزیکال ريال قاب عکس ، شاسی ، جاکلیدی و…

فندک

یکی از جذاب ترین هدیه ها برای آقایون همیشه فندک بوده و هست که ما در شرکت نوین گرافیک سه مدل مختلف را با چاپ اختصاصی تصویر و متن مورد نظر شما تولید میکنیم

فندک زیپو

این مدل فندک به صورت فلزی طلایی بوده با یک طرف طرح برجسته ، طرف دیگر فندک امکان چاپ اخحتصاصی را دارد . بنابراین میتوانید تصویر چهره و یا حتی نوشته مورد نظر خود را روی آن چاپ کنید.
سوخت این فندک به صورت بنزین هست و در جعبه همراه خود که یک پک ست سه تایی شامل فندک، بطری بنزین، فیلتر سیگار میشود .
از نظر قیمتی بیار مناسب هست و زمان چاپ یک ساعته میباشد . هزینه پست هم برای سراسر ایران به صورت پست پیشتاز 30.000 تومان هست .

قیمت فندک زیپو فلزی با ست سه تیکه به روز بوده برای اطلاع از قیمت به شماره 09904534705 تماس بگیرید.

برای خرید این محصول اصلا شک کنید علاوه بر زیبایی سایز 3.5*6 سانت هست که بسیاز کوچک و مناسب بوده. در ادامه مطلب دو محصول جدید دیگر فندک را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

فندک سه کاره

برای سفارش این محصول میتوانید با شماره 09904534705 تماس بگیرید و همچنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مشخصات فندک سه کاره

فندک سه کاره یکی از انواع مدل های فندک گازی با سایز 97*67  میلیمتر است، و قابلبت چاپ فول رنگ هست.  قسمت های چاپ شده به صورت فلزی بوده و تحت هیچ شرایطی( مانند خیس شدن یا کشیده شدن دست روی آن ) پاک یا حتی کم رنگ نخواهند شد.همانطور که در تصاویر بالا میبینید جعبه این مدل فندک بسیار باکیفیت به صورت دولایه کارتنی هست،

منظوره از سه کاره بودن فندک چیست؟

به این مدل فندک، به سه کاره معروف است زیرا علاوه قابلیت گازی بدون و روشن شدن راحت ، در داخل خود جای سیگار هم دارد و از قسمت بالایی فندک امکان بالا آمدن سیگار هم وجود دارد

فندک شارژی

فندک شارژی یک مدل فندک فلزی با رو کش طلایی و سایز 37*56 میلیمتر هست، داخل فندک یک المنت وجود دارد که به محض باز کردن، در کمتر از دوثانیه داغ میوشد و میتوانید با قرار دادن سیگار روی المنت آن به راحتی روشن کنید.این فندک با اتصال به برق به وسیله سیم شارژی که داخل جعبه هست ، شارژ میشود. در تصویر زیر جایگذاری سیم در جعبه و مدل آن را میتوانید ببینید

جعبه

جعبه این مدل فندک بسیار باکیفیت  ، زیبا و مناسب هدیه دارد که به صورت هارد باکس و با ابر داخلی برش خورده و مخصوص است، کاتالوک و توضیحات و نحوه استقاده محصول هم داخل جعبه هست.

دیگر هدایای

هدایای مانند چاپ لیوان فوری ، فندک در انواع مختلف، تابلو فرش در سایز های متفاوت ، پازل چوبی، تابلو موزیکال ريال قاب عکس ، شاسی ، جاکلیدی و…در طرح های مختلف و همچنین امکان چاپ متن ، تصویر شخصی و تصویر آماده این هدیه را بسیار جذاب کرده است چند نمونه را در زیر مشاهده میکنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *