دسته‌بندی نشده

بج سینه فلزی

بج سینه فلزی

بج سینه فلزی

بج سینه فلزی یکی از محصولات بسیار شیک و پرطرفدار است که امروزه به عنوان نشان یک شرکت ، مدرسه ، گروهی خاص و …  استفاده میشود. البته احتمالا شما این مدل بج ها را بیشتر در بانک و شرکت های هواپیمایی دیده اید .
این مدل بج جنس فلرزی دارد و به صورت طلایی یا رنقره ای و همچنین مات و براق و رنگی قابل سفارش است

مراحل ثبت سفارش برای بج سینه فلزی

برای ثبت سفارش خود ابتدا مدل بج را  انتخاب میکنید و سپس فایل لوگو را برای کارشناسان ما در واحد طراحی از طریق تلگرام یا واتس آپ به شماره  09904534705 ارسال میکنید .
سپس طراحان ما فایل شما را به دقت طراحی کرده و پیش نمایشی از محصول نهایی به شما ارائه میدهند و در نهایت با تایید شما از نظر طراحی و ابعاد کار و بج برای مراحل بعدی چاپ ارسال میشود .
به همراه این بجها میتوانیدجعبه مخصوص آن را نیز سفارش دهید که البته مبلغ بسیار کمی به قیمت نهایی سفارش شما اضافه خواهد شد.
حداقل تعداد برای سفارش بج سینه فلزی ده عدد به بالا بوده و با افزایش تعداد میتوانید از تخفیف بیشتری بهره مند شوید .

بج سینه قطعه ای از جنس فلز است که در رنگ ها و اشکال مختلف مطابق با برند موجود اند.بج سینه با اسامی دیگری همچون نشان سینه , پلاک سینه , مدالیون , اتیکت سینه , سنجاق سینه , نیز نام برده میشود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

تنظیم اندازه بج فلزی

تنظیم اندازه بج فلزی


طراحی بج فلزی

طراحی بج فلزی

 

مانداری بج سینه فلزی

از نظر مانداری به هیچ وجه تیره یا مات نمیشوند و برای همیشه به همان صورت اول باقی میمانند .

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است . چاپ پیکسل فوری مرکز تخصصی تولید و چاپ پیکسل نوین گرافیک با بهترین کیفیت چاپ در سایزهای مختلف مناسب ترین قیمت در انوع پیکسل سوزنی | پیکسل جاکلیدی | پیکسل مگنتی و بج سینه فلزی است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ – تلگرام – ایتا پیام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *