دسته‌بندی نشده

پیکسل جشن الفبا

پیکسل جشن الفبا

پیکسل جشن الفبا

پیکسل جشن الفبا یکی از هدایای ماندگار هست برای بچه های کلاس اولی در روز جشن الفبا استفاده میشود. که در ابعاد و مدل های مختلف میتواند چاپ شود . همچنین پیکسل جشن الفبا میتواند شامل تصویری از خوده دانش آموزان یا نام مدرسه و حتی با طراحی کاملا اختصاصی و شیک باشد .

 

پیکسل جشن الفبا

پیکسل سوزنی جشن الفبا

پیکسل سوزنی جشن الفبا

جشن الفبا چیست؟

شیرین‌ترین اتفاقی که برای کلاس اولی‌ها می‌افتد، یاد گرفتن نوشتن اسم خودشان است. رسم جالبی که مدتی است شاهد آن هستیم، برگزاری جشن الفبا و یا جشن یادگیری اسم کلاس اولی هاست.

مراسم جشن الفبا جشنی است که در پایان سال تحصیلی و بعد از آموختن حروف الفبای فارسی برای بچه ها برگزار می شود. جز جدانشدی این مراسم گیف یا همان هدیه هایی هست که از طرف مدرسه به کودکان داده میشود تا همیشه به یادگار داشته باشند.

 

در جشن الفبا دانش آموزان کلاس اولی نسبت به یک سال تلاش و کوششی که برای سواد دار شدن داشته‌اند، ذهنیت مثبتی پیدا می‌کنند و همراه با شعر خوانی و سرود جشن الفبا یک خاطره بیاد ماندنی از کلاس اول ابتدایی در ذهن آنها باقی می‌ماند. با برگزاری این قبیل جشن‌ها در مدارس محیطی شاد و متنوعی برای ایجاد انگیزه یادگیری در کودکان ایجاد می‌شود.

همینطور جشن الفبا فرصتی هست تا از معلمین کلاس اول قدردانی شود. خدا قوت به همه معلم‌های مهربان و دلسوز کلاس اولی می‌گوییم که با عشق یک سال تحصیلی دیگر را هم در کنار دانش آموزان بودند و قدردان آنها هستیم.

 

نحوه سفارش

برای سفارش پیکسل با طرح دلخواه  با شماره 09904534705 تماس بگیرید و همچنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

آژانس تبلیغاتی تمام خدمت نوین گرافیک

مرکز طراحی و چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با بکارگیری متخصصین حرفه ای در زمینه چاپ روی اجسام تبلیغاتی و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد.

با ما09904534705 تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید .
شرکت بزرگ نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر , و …. )  و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی اجسام تبلیغاتی  و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست .

ما هستیم تا شما را در انتخاب مناسب ترین محصول تبلیغاتی کمک کنیم.

کارمندان چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  دربخش پشتیبانی با پاسخگویی 24 ساعته آماده حل مشکلات احتمالی و جلب رضایت مشتریان هستند . ما محصولمان پس میگیریم اگر کوچکترین فاصله ای با سفارش ثبت شده شما داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *