دسته‌بندی نشده

چاپ پیکسل برای همایش

چاپ پیکسل با کیفیت

چاپ پیکسل برای همایش

استفاده از بج سینه در همایش ها و رویدادها از نکات بسیار مهمیه که اصولا جز نیاز های اولیه برگزار کنندگان این مراسمات بوده و هست .

از بج های سینه برای نشان دادن هویت و سمت افراد و یا گروه بندی شرکت کنندگان استفاده میشه .

چرا بیشتر از پیکسل استفاده میشود؟

دلیل استفاده زیاد از پیکسل های سوزنی به عنوان بج سینه در ابتدا هزینه بسیار پایین این نمونه کار نسبت به سایر بج هاست که همین موضع باعث میشه امکان سفارش بالا برای تمام شرکت کنندگان در همایش، رویداد ها و… وجود داشته باشه.
دلیل دوم امکان تحویل فوری این نوع بج هست .

پیکسل سوزنی که اصولا به عنوان بج سینه استفاده میشه فرایند تولید بسیار کوتاهی داشته و تقریبا در هر ساعت امکان تولید 400 -500 عدد پیکسل وجود داره که واقعازمان تولید نسبت به بج ها با دیگر متریال ها بسیار بسیار پایین هست .
دلیل سوم امکان طراحی اختصاصی هر عدد پیکسل ها هست .

مثلا نام و عکس تک به  تک افراد شرکت کننده در همایش با سمت آنها را میشه به راحتی روی پیکسل چاپ کرد یعنی اگه صدتا شرکت کننده دارین میتونیم صدتا پیکسل اختصاصی بهتون تحویل بدیم. که در نمونه های دیگه بج ( با صرفه نظر از هزینه بالاتر ) حداقل تیراژ کار 10 عدی هست که این محدودیت مدیران همایش ها را در انتخاب بج های فلزی ، مولتی استایل و یا گرین مگنت دارد مردد میکنه.
بنابراین اگر میخواید یک همایش و رویدار برگزار کنید و آخرین لحظه به فکر استفاده از بج ها افتادید، اصلا نگران نباشید … با شرکت نوین گرافیک تماس بگیرید و در کمتر از چند ساعت ثبت سفارش کرده و  پیکسل هاتون رو آماده تحویل بگیرید . نوین گرافیک با استفاده از پیشرفته ترین درستگاه ها در زمینه تولید پیکسل در سریع ترین زمان ممکن طرح مورد نظر شمارو طراحی و چاپ میکنه .

تصاویری که میبینید تعداد بسیار محدودی از نمونه کارهای چاپ پیکسل با طرح اختصاصی هستند همه تمام فرایند کار از طراحی تا چاپ و تولید توسط شرکت نوین گرافیک انجام شده.

برای اطلاع از لیست قیمت چاپ پیکسل اینجا را کلیک کنید.

قیمت چاپ روی پیکسل :

سفارش چاپ روی پیکسل در اندازه های مختلف برای هدایای تبلیغاتی روشی بسیار موثر است.اگر شرکت ,فروشگاه ,رستوران ,کارخانه و یا هر کسب وکار که دارید نیاز به تبلیغ دارد چاپ پیکسل ارزان و با کیفیت ابزار بسیار خوبی برای تبلیغات و بسیار مقرون بصرفه و ماندگار در ذهن مشتری است. با چاپ پیکسل تبلیغاتی لوگو و خدمات شرکت خود را به راحتی با نصب روی لباس کارمندان یا هدیه به مشتری به عنوان چاپ کارت ویزیت تبلیغات خود را ویژه و جذاب انجام دهید.

چاپ پیکسل ارزان :

شما میتوانید چاپ  پیکسل را به صورت چاپ پیکسل  سوزنی ,چاپ پیکسل  مگنتی ,چاپ پیکسل دسته کلیدی  سفارش دهید.قیمت چاپ پیکسل برای یک عدد هم در نوین گرافیک ارزان است اما برای چاپ پیکسل ارزان در  جهت تبلیغ کسب و کار , چاپ عکس روی پیکسل و… با قیمت پیکسل عمده ثبت سفارش دهید که بسیار ارزان وبا کیفیت عالی و این هدیه برند شما را در ذهن مشتری ماندگار میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *