پیکسل

پیکسل مات چطوری ساخته میشود؟

پیکسل مات

پیکسل مات چطوری ساخته میشود؟

سوالی که بیشتر همکاران ما در هنگام خرید دستگاه پیکسل زن دارند اینه که پیکسل مات چطوری ساخته میشه؟


همانطور که میدونید در فرآیند تولید پیکسل باید تعدادی مواد پیکسل خام تهیه کنید که روی تمام پیکسل های خام یک ورق طلقی برش خورده دایره شکل براق وجود دارد که باعث جلوگیری از ساییده شدن و خراب شدن پیکسل در طولانی مدت میشه و به ماندگاری هرچه بیشتر اون کمک میکنه .

بعد از گذشت چند سال از ورود محصولات پیکسل به ایران و محبوبیت بسیار این محصول ما تصمیم گرفتیم که تغییراتی در چاپ این محصول ایجاد کنیم که جذابیت این محصول پرطرفدار رو هرچه بیشتر خواهد کرد.

اولین ایراد پیکسل ها با طلق براق وجود انعکاس نور در پیکسل هست که برای مواردی با زمینه تیره یا مشکی پیکسل کاملا آینه ای شده و تصویر چاپ شده به وضوح دیده نمیشه درنتیجه باید این مشکل رو بر طرف میکردیم .

پس …

برای این کار شروع به تولید پیکسل مات کردیم.

نحوه تولید پیکسل مات

برای تولید این محصول ما باید بعد از طراحی پیکسل و چاپ ( قبل از برش و پرس ) کاغذ، سلفون مات ، رو توسط دستگاه لمینیتور  ( دستگاه سلفون کشی )  روی کاغذ بکشیم که یک لایه سلفونی مات ایجاد میکنه  و بعد کاغذ برش خورده و پرس میشه یعنی در این فرایند تولید طلق براق کاملا حذف میشه .

تولید پیکسل مات در انواع سوزنی و مگنتی و جاکلید امکان پذیره .این کار باعث میشه که طرح به صورت مات دربیاد و بسیار زیباتر از قبل بشه و البته خیلی هم پرطرفدار هست.

نوع دیگه سلفون که با همین دستگاه لمینیتور روی کاغذ کشیده میشه سلفون براق ( که نازک تر از طلق براق بوده و انعکاس نور کمتری داره و زیباتر هست)

و سلفون مات مخملی ضد خش وجود دارد که بسیار زیبارتر هست و کاملا  ضدخش و حالت مخملی پیدا میکنه و زیبایی پیکسل رو نسبت به نمونه براق و مات چند برابر میکنه .

قیمت چاپ روی پیکسل :

سفارش چاپ روی پیکسل در اندازه های مختلف برای هدایای تبلیغاتی روشی بسیار موثر است.اگر شرکت ,فروشگاه ,رستوران ,کارخانه و یا هر کسب وکار که دارید نیاز به تبلیغ دارد چاپ پیکسل ارزان ابزار بسیار خوبی برای تبلیغات و بسیار مقرون بصرفه و ماندگار در ذهن مشتری است. با چاپ پیکسل تبلیغاتی لوگو و خدمات شرکت خود را به راحتی با نصب روی لباس کارمندان یا هدیه به مشتری به عنوان چاپ کارت ویزیت تبلیغات خود را ویژه و جذاب انجام دهید.

چاپ پیکسل ارزان :

شما میتوانید چاپ  پیکسل را به صورت چاپ پیکسل  سوزنی ,چاپ پیکسل  مگنتی ,چاپ پیکسل دسته کلیدی  سفارش دهید.قیمت چاپ پیکسل برای یک عدد هم در نوین گرافیک ارزان است اما برای چاپ پیکسل ارزان در  جهت تبلیغ کسب و کار , چاپ عکس روی پیکسل و… با قیمت پیکسل عمده ثبت سفارش دهید که بسیار ارزان وبا کیفیت عالی و این هدیه برند شما را در ذهن مشتری ماندگار میکند.

اما خب معظلاتی که دراین کار وجود داره :

  • دستگاه لمینیتور هزینه بالایی دارد.
  • سلفون به دلیل نازک بودن نسبت به طلق ممکن است بریده شده
  • چون معمولا برای تولید پیکسل مات یک ورق به طور کامل باید سلفون کشی بشه پس برای تولید طرح ها اختصاصی متفاوت در تعداد پایین اصلا به صرفه نیست!

مجموعه بزرگ نوین گرافیک با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز در زمینه چاپ و لمینت کاغذ امکان تولید پیکسل به صورت مات و مخملی را در تعداد عمده دارد.

نتکته بسیار مهم : نوجه کنید که طلق مات وجود ندارد و اگر کسی محصولی رو به عنوان طلق مات به شما معرفی کرد حتما شک کنید ! و مطمن باشید که چیکسل مات و فقط با دستگاه لمینتور و سلفون مات تولید میشه .

کجا دستگاه لمینیتورد دارد؟

دستگاه های لمینیتور رو اصولا تمام چاپ خونه ها در سراسر کشور دارند که برای سلفون کشی روی انواع کاغذ استفاده میکنند.