دسته‌بندی نشده

بج سینه چیست؟

بج سینه

بج سینه چیست؟(BADGE)

نام بج از ریشه لاتینش یعنی BADGE به معنای نشان و علامت و امضا آمده است . بج سینه یک وسیله جانبی است که با چاپ لوگو سازمان ها برای متمایز سازی افردا استفاده میشود. بج سینه در انواع مختلفی وجود دارد مانند بج فلزی برش خورده ، پیکسل ، بج پلاستیکی و… هست. که در این میان پیکسل یک بج با قالبیت های بسیار زیاد است .

 

پیکسل ( bottun badge) چیست؟

چاپ پیکسل نوین گرافیک

پیکسل  نوعی بج سینه است که در چند دهه اخیر به دلیل تولید راحت و مقرون به صرفه پرطرفدارتین نوع بج است.

جالب است بدانید که اولین بار در زمان بازگشایی نخستین مراسم ریاست جمهوری ایالت متحده، طرفداران جورج واشنگتن با نصب پیکسل‌هایی با شعار یکسان بر روی لبه‌ی کت خود طرفداریشان را اعلام کردند.
بعدها از یک ورقه شفاف از جنس سلولوئید برای حفاظت عکس از خراش نیز استفاده کردند.‌ در نهایت با چاپ شخصیت کارتونی The Yellow kid بر روی دایره‌های خاصی تولید انبوه پیکسل آغاز شد.

چاپ روی پیکسل که تیم های مارکتینگ بسیاری از برند های معروف به عنوان گیفت تبلیغاتی همه پسند و مقرون به صرفه از نظر زمان ( تولید هر پیکسل کمتر یک دقیقه لازم لازم دارد ) و هزینه مخصوصا در کسب کارهایی که سفارشات آنلاین و اینترنتی دارند، استفاده میشود. میتوانید نمونه هایی از پیکسل با لوگو برند های معروف را از سایت هایی که چاپ پیکسل با طرح دلخواه  را تولید میکنند، ببینید.


اگر به دنبال یک بج سینه ارزان تر با قابلیت چاپ چهار رنگ هستید پیکسل بهترین گزینه برای شماست که میتوان تک به تک اختصاصی و با تصویر مورد نظر شما تولید کرد و به عنوان مثال در صورت عوض شدن کارمندان دوباره بج را اختصاصی برای کارمند جدید تولید کرد . در صورتی که بج های دیگر علاوه بر قیمت بسیار بالا  و محدودیت چاپ معمولا یک حداقل میزار سفارش دارند که خب برای شرکت های کوچک تر مناسب و به صرفه نیست .

برای سفارش تولید انواع پیکسل و خرید دستگاه و مواد خام پیکسل با شماره 09904534705 تماس بگیرید

کاربرد پیکسلها

کاربرد دیگر این محصول به عنوان گیفت و هدیه در مراسمات و همایش ها و نمایشگاههای بزرگ است. که معمولا با بررسی علایق عموم جامعه تعدادی تصویر با مفاهیم مهم روز تولید میکنند و به افراد هدیه می دهند. که علاوه بر جلب رضایت مشتریان برند خود را در ذهن آنان نهادینه میکنند تا روزها و یا سال ها بعد اگر این افراد به محصولات آنها نیاز داشتند اولین برندی که به ذهشان میرسد نام آنها باشد.

البته این محصول برای کودکان نیز بسیار جذاب است . تصور کنید که تصویر  شخصیت کارتنی مورد علاقه کودک شما روی کیف مدرسه اون باشد یا برای تشویق به کارهای خوب آنها را هدیه بگیرد. به نظرتان تا چه حد خوشحال میشود؟

شرکت نوین گرافیک انواع پیکسل ها (سنجاقی، مگنتی، جاکلیدی) با تصویر  دلخواه شما را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه میدهد.

مراحل ساخت و تولید پیکسل چیست؟

فرایند تولید پیکسل اینگونه است که ابتدا تصویر موردنظر را با نرم یکی از افزار طراحی ( فتوشاپ ، کورل و…) در قالبی از پیش تعریف شده، طراحی میکنید و بعد با استفاده از پرینترهای معمولی روی کاغذ گلاسه پرینت کرده و کاغذ را برش داده و با استفاده از دستگاه و مواد خام پیکسل آن را پرس میکنید. به همین راحتی!
شما میتوانید اطلاعات بیشتر را از وارد کنندگان دستگاه پیکسل زن و مواد خام پیکسل دریافت کنید.

یک پیکسل از ۴ قسمت به وجود می‌آید:

صفحه رویی: که همواره فلزی بوده و کاغذ روی آن قرار میگیرد.

طرح چاپ شده: که به شکل دایره برش خورده و به اندازه ابعاد رویی است.

سلفون شفاف: یک ورق سلفونی که برای جلوگیری از خش خوردگی و پارگی کاغذ روی آن قرار میگیرد.البته امروزه سلفون ها فقط براق نیستند و در انواع مختلف هلوگرامی ، مات، اکلیلی، سه بعدی و … تولید میشوند

قسمت پشتی: این قسمت همان جز بسیار متنوع  پیکسل است که به شکل سنجاقی،‌آهنربایی،جاکلیدی می‌باشد.

برای سفارش تولید انواع پیکسل و خرید دستگاه و مواد خام پیکسل با شماره 09904534705 تماس بگیرید

انواع پیکسل

پیکسل خام نوین گرافیک

از لحاظ شکل هندسی: دایره ای، مستطیلی،‌ مربعی،‌ بیضوی،مثلث، قلبی، ستاره ای و… که در این میان پیکسل دایره‌ای که بیشترین طرفدار را دارد.

از لحاظ اندازه:

25 ، 32، 37، 44، 5، 58، 70 میلیمتری هستند که خب طبق تجربه پرطرفدارترین اندازه 44 و بعد 58 است.

از لحاظ  نوع جنس:

در سه مدل مختلف پلاستیک،‌ فلزی،‌ چوبی قرار دارند، که نوع فلزی آن دارای طرفداران خاص خود می‌باشد.

از نظر تنوع در قسمت پشتی:

سوزنی(pinback buttons)،مغناطیسی(magnetic buttons)، جاکلیدی(keychain buttons)، گیره کتاب، گل سر، خودکار و…

 

انواع دستگاه پیکسل زن

دستگاه های پیکسل زن انواع مختلفی مانند اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی  دارد که در ایرانی بیشتر از دستگاه های دستی استفاده میشود زیرا با صرفه تر بوده  و از نظر کیفیت تولید پیکسل تفاوتی با نمونه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ندارد .

دستگاه پیکسل عموما از کشور چین وارد ایران میشوند. این دستگاه چاپ پیکسل یا به عبارت درست تر دستگاه پرس پیکسل کلا دو نوع دارند :
1 دستگاه پیکسل زن ریلی
2. دستگاه پیکسل زن چرخشی
منظور از چرخشی و یا ریلی مدل حرکت قالب ها روی دستگاه هست . در دستگاه ریلی قالب به صورت ریلی حرکت میکند و در دستگاه های چرخشی قالب به صورت چرخشی حرکت میکند.
طبق تجربه حرکت قالب به صورت چرخشی کمی راحت تر و سریع تر است که باعث صرفه جویی در زمان میشود. از طرف دیگر برخی دستگاه های چرخشی علاوه بر قالب دایره امکان نصب قالب های دیگر مانند مربع و مستطیل را نیز دارند .
چهار مدل مختلف از دستگاه پیکسل به همراه ویژگی هایشان در تصویر میبینید. اطلاعات دقیق تر از ویژگی ها و قیمت دستگاه های پیکسل زن را میتوانید از اینجا ببنید.

هر دستگاه شامل اجزای زیر است :

دستگاه پیکسل

  • بدنه دستگاه
  • زیره (زیره دستگاه معمولا از پلاستیک فشرده ضخیم تشکیل شده و سایز حدودی 20 در  30 سانتی متری است
  • دسته (اهرمی که با پایین اوردن آن قالب بالا و پایین به هم میرسند و عمل پرس رو انجام میدند)
  • قالب : قسمتی از دستگاه که پیکسل خام درون آن قرار گرفته و میتواند به صورت دایره، مربع ، مستطیل و… باشد قالب میتواند به صورت آهنربایی یا پیچی باشد که در اگر دستگاهی قالب مگنتی داشت امکان نصب انواع مختلفدیگر قالب هارا هم اعم از مربع و مستطیل و غیر دارد. اما دستگاه با قالب پیچی عمدتا فقط امکان نصب قالب دایره را دارد.
  • پیچ نگهدارنده دستگاه به قالب
  • قیمت دستگاه پیکسل زن:خرید اینترنتی دستگاه پیکسل زن , و تمامی ملزومات پیکسل مانند:پیکسل خام ,کاتر دستگاه پیکسل زن ,قالب دستگاه پیکسل زن را میتوانید از نوین گرافیک تهیه کنید یادآوری میکنم نوین گرافیک ضمانت برگشت کالا بدون قید وشریط را دارد.

 

 

برای سفارش تولید انواع پیکسل و خرید دستگاه پیکسل زن  و مواد خام پیکسل,پیکسل خام ,پیکسل با قیمت مناسب چینی  با شماره 09904534705 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *