دسته‌بندی نشده

هدیه تبلیغاتی برای افتتاحیه

هدیه تبلیغاتی برای افتتاحیه
هدیه تبلیغاتی برای افتتاحیه
اگر به زودی قصد افتتاحیه کسب و کار خودرا دارید و مراسمی برای شروع کارتان تدارک دیده اید  و میخواهید افراد برای خرید محصول و خدمات خود تشویق کنید . این مطلب را برای انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی حتما مطالعه کنید .

هدیه دادن اقلام تبلیغانی با چاپ لوگو و شعاری تبلیغاتی ، پیام شما را در بین افراد گسترش داده و به طبع فروش شما نیز افزایش پیدا میکند.

 5 ویژگی یک هدیه مناسب تبلیغاتی برای افتتاحیه
توجه کنید ، بهترین گزینه استفاده از مواردی است که می تواند هر روز استفاده شود. مهم نیست که در خانه باشد یا در محل کار ، مهمترین مسئله این است که از هدایای شما به طور مداوم استفاده می شود. این به شما کمک می کند تا در ذهن مشتریان بالقوه خود باشید. سپس ، به محض اینکه آنها بخواهند به دنبال کالایی یا رزرو خدمات باشند در حیطه کاری شما باشند ، به طور خودکار شرکت شما را با راه حل متصل کرده و به دنبال کسب و کار شما خواهند بود.
نکته بعدی مرتبط بودن چاپ روی اجسام با طرح اختصاصی با محصولات و خدمات شماست . بنابراین ، اگر یک فروشگاه تلفن همراه هستید ، می توانید مثلا لوازم جانبی تلفن های هوشمند و تبلت ها را اهدا کنید. نکته مهم این است که وقتی بازدیدکنندگان به افتتاحیه می آیند ، علاقه آنها را برانگیخته کنید.
ایده های ما برای هدیه تبلیغاتی
1. لوازم جانبی میز
قلم ، میز تحریر ، قلک ها، دفترچه، جاقلمی، خودکار، استیکر  و… هدایای تبلیغاتی ایده آل برای افتتاحیه هستند. همچنین می توانید از ساعت ها و یا تقویم های  رو میزی را با چاپ اختصاصی خود استفاده کنید.
2. قلم و ابزار با چراغ
هدایای LED بسیار پرطرفدارند و می توانند هر روز استفاده شوند. می توانید مثلاً قلم های دارای چراغ یا ابزارهایی با LED داخلی یا حتی کلیدهای دارای چراغ قوه را هدیه دهید.
3. جعبه های آشپزخانه و لوازم آشپزی
وسایل آشپزخانه تقریباً در همه خانوارها مورد نیاز است ، بنابراین  تخته خردکن و دستکش فر هدایای تبلیغاتی محبوب را برای مراسم افتتاحیه است.
4. کیف ، کوله پشتی و چتر با آرم چاپ شده
کیف های ورزشی یا کیف های معمولی و کلا طیف گسترده ای از کیف های مختلف را می توان با آرم شما چاپ کرد. اگر از این موارد در سطح شهر استفاده شود ، کسب و کار شما مورد توجه قرار دیگر افراد جامعه نیز قرار می گیرد. همین امر در مورد چترها و عینک های آفتابی نیز صدق می کند.
5. کارتهای USB ، شارژرها و لوازم جانبی الکترونیکی با چاپ اختصاصی شما
بیشتر مردم از دستگاه های مختلف تلفن همراه استفاده می کنند ، به همین دلیل پاوربانک ها و شارژرها هدایای تبلیغاتی محبوبی هستند. درایوهای USB و سایر لوازم جانبی دستگاه های الکترونیکی نیز بهترین گزینه برای یک مراسم افتتاحیه است.
افتتاحیه ای بزرگ با هدایای تبلیغاتی مناسب  – یک شروع عالی برای بیزنس جدید شما
انواع تبلیغات با نشان دادن قدردانی شما و میزان رضایت شما از بازدید ، خرید یا رزرواسیون ، شما را به مشتریان بالقوه خود نزدیک می کند. هدایای تبلیغاتی با ارزش افزوده نیز به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرد و از طرق مختلف مشتریان شما را پشتیبانی می کند.
این بدان معنی است که مشتریان شما می توانند با کسب و کار جدید شما در ارتباط باشند و همچنین افراد دیگری که مشتریان بالقوه شما را می شناسند می توانند در تماس باشند. این به شما امکان می دهد نام شرکت خود را تبلیغ کنید ، که برند شما را تقویت می کند و به افزایش فروش کمک می کند. بنابراین مهم است که به این فکر کنید که می خواهید چه کسی را مجذوب خود کنید و بدانید که مشتریان شما از مراسم افتتاحیه بزرگ چه می خواهند.
هدایای تبلیغاتی کلید موفقیت در یک کسب و کار جدید است .تصور برخی از رویدادها ، مانند افتتاحیه های تجاری ، بدون مزایای ویژه غیرممکن است
هدایای مناسب را انتخاب کنید و مطمئن شوید که به مشتریان موجود نیز هدیه می دهید ، زیرا این کار رضایت مشتری را افزایش می دهد و آنها در آینده به خرید محصولات و خدمات شما ادامه می دهند.


نوین گرافیک تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت، خدمت شما ارائه کند.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *