دسته‌بندی نشده

چاپ پیکسل محرم

چاپ پیکسل محرم

چاپ پیکسل محرم

چاپ پیکسل محرم ، از گذشته تا کنون ما مسلمان برای گرامی داشت و عزادازی محرم همواره در مجالس عزای امام حسین ( ع ) شرکت کرده ایم .

ماه محرم که می آید، بازار ایستگاه های صلواتی توزیع شیر، شربت و چای هم داغ میشود. هر کس حاجتی دارد، به یاد حضرت ابوالفضل و امام حسین(ع) نذر می کند.

اما امسال با وجود این بیماری ما مجبوریم که جور دیگری این مراسم را برگزار کنیم . توصیه میشود که نذوراتی که به صورت سرد خورده میشود را استفاده و یا پخش نکنید همچنین سربند هایی که ممکن از الوده باشد را نبندبد .
به همین جهت ما یک محصول به اسم پیکسل را به شما معرفی میکنیم که میتوانید طرح هیئت و یا هر تصویر محرمی زیبای دیگری را به صورت کاملا اختصاصی و در در تعداد کم و تیراژ چاپ کنید به صورت یک یادبود در اختیار تمام عزارادارن حسینی قرار دهید .
این محصول از آن جهت بسیار مناسب است که ، هر فرد به صورت جداگانه میتواند آن را ضد عفوتنی کرده و استفاده کند. همچینین این محصول روی لباس متصل میشود و به همین جهت  کمترین تماس را پوست بدن شما خواهد داشت و امکان الودگی و یا بیماری را به صفر می رساند . پس بهترین یاد بود در دوران کرونا همین پیکسل های محرمی که به صورت ( پشت سنجاق دار – دسته کلید و آهنربایی )هستد.

چاپ پیکسل ارزان :

شما میتوانید چاپ  پیکسل را به صورت چاپ پیکسل  سوزنی ,چاپ پیکسل  مگنتی ,چاپ پیکسل دسته کلیدی  سفارش دهید.قیمت چاپ پیکسل برای یک عدد هم در نوین گرافیک ارزان است اما برای چاپ پیکسل ارزان در  جهت تبلیغ کسب و کار , چاپ عکس روی پیکسل و… با قیمت پیکسل عمده ثبت سفارش دهید که بسیار ارزان وبا کیفیت عالی و این هدیه برند شما را در ذهن مشتری ماندگار میکند.

این هدیه تبلیغاتی پیکسل برای مشخص کردن اعضای یک هیئت و متایز کردن آنها از بقیه نیز میتواند استفاده شود .
نوین گرافیک تولید کننده و پخش کننده این محصولات پیکسل با طرح دلخواه شماست و تعداد 10 عدد به بالا را میتوانید با هر طرحی دلخواه سفارش دهید .

چاپ پیکسل فوری یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است .چاپ پیکسل طرح دلخواه از محصولات پرطرفدار شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک است.شما میتوانید عکس برند ، لوگو ، آدرس ، شماره تلفن و یا هر چیز دیگری را بر روی پیکسل تبلیغاتی طراحی و چاپ کنید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *