دسته‌بندی نشده

صفر تا صد راه اندازی کارگاه تولید پیکسل

کارگاه تولید پیکسل

صفر تا صد راه اندازی کارگاه تولید پیکسل

 

صفر تا صد راه اندازی کارگاه تولید پیکسل، همانطور که میدانید در چند سال اخیر پیکسل محبوبیت خاصی در بین بسیاری از افراد جامعه پیدا کرده و نه تنها به عنوان یک محصول تبلیغاتی توسط شرکت های بزرگ برای همایش ها ، نمایشگاه ها و دیگر مراسمات و تجمعات استفاده میشود بلکه به عنوان یک هدیه در قالب گیف های تبلیغاتی نیز استفاده میشود. جالب است بدانید که این مجصول ساده و ارزان در بین دیگر افراد جامعه نیز جای خود را پیدا کرده و از آن به عنوان وسیله ای برای چاپ عکس و تصویر دلخواه خود و نصب آن به روی کیف ، لباس و در یخچال و ….  یا به عنوان یک دسته کلید زیبا استفاده میکنند.

برای راه اندازی این کسب کار ساده و پردرآمد چه کار باید کرد ؟

1 : پیکسل و کاربرد آن چیست؟

در ابتدا باید بدانیم پیکسل چیست ؟

پیکسل یا button badge محصولیست در ابعاد و اشکال بسیار متنوع که امکان چاپ هر تصویر را لوگویی را دارد .نمونه هایی از پیکسل های چاپ شده را رد انواع مختلف سوزنی، مگنتی، جاکلیدی را در زیر میبینید.

اکثر افراد جامعه سعی در نمایش تفکرات خود دارند مثلا لباس و پوششی را انتخاب میکنند که بیانگر تفکر، عقاید و علایق آنها است. این تفکرات و علایق را به شکل نماد، جمله و یا تصویری مفهومی در ظاهر خود به نمایش میگذارند. برای نمایش علایق افراد در زمینه های مختلف میتوان از پیکسل استفاده کرد.

نماد های چاپ شده روی پیکسلها می تواند مفاهیم زیادی نظیر عشق، ترس، امید و ناامیدی و برندی خاص و حتی طرفداری از سبک یا شخصیت خاصی را نشان دهند. پیکسل باعث میشوند تا شما بدون کوچکترین کلمه ای علایق و عقاید خود را به دیگران معرفی کنید.

کاربرد پیکسل

کاربرد این محصول به عنوان گیفت و هدیه در مراسمات و همایش ها و نمایشگاههای بزرگ است. که معمولا با بررسی علایق عموم جامعه تعدادی تصویر با مفاهیم مهم روز تولید میکنند و به افراد هدیه می دهند. که علاوه بر جلب رضایت مشتریان برند خود را در ذهن آنان نهادینه میکنند تا روزها و یا سال ها بعد اگر این افراد به محصولات آنها نیاز داشتند اولین برندی که به ذهشان میرسد نام آنها باشد.

البته این محصول برای کودکان نیز بسیار جذاب است . تصور کنید که تصویر  شخصیت کارتنی مورد علاقه کودک شما روی کیف مدرسه اون باشد یا برای تشویق به کارهای خوب آنها را هدیه بگیرد. به طور کلی پیکسل ها یا به صورت اختصاصی و سفارشی با تصویر خاص چاپ میشوند ویا با تصاویر عمومی در همه زیمنه ها که در فروشگاه مختلف به صورت تکی یا عمده به فروش میرسند.

2 :مهارت مورد نیاز برای تولید پیکسل چیست؟

مهارت خاصی برای کار با دستگاه پیکسل نیاز نیست و تمام افراد با هر سطح از توانایی میتوانند کارگاه تولید پیکسل خود را راه اندازی کنند. البته ما بعد از خرید دستگاه آموزش کامل با با دستگاه های پیکسل از طراحی تا چاپ در قالب در ویدیو در اختیار مشتریان عزیر قرار میدهیم .
پس با خیال راحت ادامه مطلب ورند راه اندازی کارگاه پیکسل زنی را دنبال کنید .

3 : وسایل مورد نیاز برای تولید پیکسل چیست؟

دستگاه پیکسل زن ، پیکسل خام ، کاغذ ، پرینتر ، کامپیوتر، دستگاه برش پیکسل

4 : روند تولید پیکسل به طور خلاصه چگونه است؟

ابتدا تصویر ویا طرح موردنظر را با یکی از نرم افزار های طراحی ( فتوشاپ ، کورل و….) در قالب خاص طراحی میکنید و بعد تصویر را با استفاده از پرینتر جوهر افشان یا لیزری معمولی روی کاغذ (گلاسه گرماژ مخصوص) پرینت میکنید و بعد کاغذ را برش داده و با استفاده از دستگاه و پیکسل زن و مواد خام پیکسل آن را پرس میکنید . به همین راحتی.

 

5 : آیا بازار فروش پیکسل خوب است؟

نوع طراحی و انتخاب تصاویر برای پیکسل مهمترین قسمت کار شماست  و همچنین میزان فروش شما بستگی به نوع بازاریابی تان دارد . 

در مرحله اول بازار هدف خود را مشخص کنید به عنوان مثال اگر میخواهید در فروشگاه های اکسسوری یا لباس پیکسل بفروشید بنابراین باید کمی تحقیق کنید تا بدانید چه نوع طرح هایی مورد پسند مشتریان این نوع فروشگاه ها است !!؟

اما به طور کلی میتوان گفت که بازار فروش پیکسل در کل کشور خوب است زیرا این محصول بسیار پرطرفدار بوده و بخاطر ارزان بودن همیشه فروش خوبی دارد.

استفاده از شبکه های اجتماعی را برای فروش فراموش نکنید!

6 : هزینه تولید هر عدد پیکسل چقدر است؟

هزینه تولید یک عدد پیکسل = (هزینه جانبی مانند حقوق کارگر و…)  + هزینه یک عدد پیکسل خام  + (15/(هزینه پرینت یک عدد کاغذ گلاسه 135 گرمی  A4 ))

برای اطلاع از قیمت مواد خام پیکسل اینجا کلیک کنید.

 

اگر تا این قسمت از مقاله را مطالعه کرده اید پس حتما ادامه مطالب برای تحلیل تخصصی تر بخوانید .

 

7 :کدام دستگاه پیکسل زن را انتخاب کنیم؟

هر دستگاه شامل اجزای زیر است :

  • بدنه دستگاه
  • زیره (زیره دستگاه معمولا از پلاستیک فشرده ضخیم تشکیل شده و سایز حدودی 20 در  30 سانتی متری به صورت مستطیل با یک ظلع منحنی دارد که دستگاه توسط پیچ روی زیر سفت میشود.)
  • دسته (اهرمی که با پایین اوردن آن قالب بالا و پایین به هم میرسند و عمل پرس رو انجام میدند)
  • قالب ( قیمتی از دستگاه که پیکسل خام درون آن قرار گرفته و میتواند به صورت دایره، مربع ، مستطیل و… باشد )
  • پیچ نگهدارنده دستگاه به قالب

 

 

 

 

 

برای مطالعه ادامه مطلب در مورد تحلیل کامل تمام دستگاههای پیکسل زن اینجا را کلیک کنید.

 

8 : پیکسل خام چیست؟

 

پیکسل خام همان محصولی است که شما برای تولید پیکسل نیاز دارید.

پیکسل خام سوزنی

که یک طرف آن سنجاق دارد و به عنوان بج سینه برای استصال به یک پارچه استفاده میشود.

  • پیکسل سوزنی فلزی
  • پیکسل سوزنی پلاستیکی
قیمت پیکسل خام

قیمت پیکسل خام

این محصول شامل رویه ، زیره با سنجاق و یک طلق شفاف است که شما آنرا به صورت یک پکیج میخرید.

اصل پیکسل سوزنی متغلق به کشور چین است اما پیکسل سوزنی ایرانی هم وجود دارد که البته با تجربه زیاد متخصصان نوین گرافیک این محصول بسیار با کیفیت و کاملا مشابه نمونه چینی و با قیمتی کمتر تولید و عرضه میشود.

پیکسل خام آهنربایی

  • پیسکل با مکنت توکار ، مگنت در داخل زیره پیکسل جاساز شده.
  • پیکسل با مگنت  جدا به صورت واشر کوچک که با چسب دو طرفه به پشت پیکسل چسبیده میشود.
  • پیکسل با مگنت جدا با قطر بزرگتر با چسب دو طرفه به پشت پیکسل چسبیده میشود.

پیکسل خام جاکلیدی

پیکس شامل رویه و طلق و زیره پلاستیکی جاکلیدی با زنجیر متصل است.

برای مطالعه توضیحات کامل و جامع در مورد پیکسل ایرانی  اینجا را کلیک کنید.

برای آموزش کامل طراحی پیکسل اینجا را کلیک کنید.

قیمت دستگاه پیکسل زن:

خرید اینترنتی دستگاه پیکسل زن , و تمامی ملزومات پیکسل مانند:پیکسل خام ,کاتر دستگاه پیکسل زن ,قالب دستگاه پیکسل زن را میتوانید از نوین گرافیک تهیه کنید یادآوری میکنم نوین گرافیک ضمانت برگشت کالا بدون قید وشریط را دارد.

پیکسل سوزنی خام سایز 44:

پیکسل سوزنی خام – پیکسل خام چینی – پیکسل خام ایرانی  -ملزومات چاپ پیکسل – قیمت پیکسل خام عمده -پیکسل مگنتی خام -پیکسل جاکلیدی خام -دستگاه پیکسل زن -کاتر پیکسل -قالب دستگاه پیکسل زن و…ارزانترین و باکیفیت ترین محصولات چاپ پیکسل را با ضمانت برگشت کالا فقط در نوین گرافیک برای ثبت سفارش در واتساپ 09904534705 پیام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *