دسته‌بندی نشده

مناسب ترین هدیه تبلیغاتی

مناسب ترین هدیه تبلیغاتی

مهمترین سوال این است که چگونه مناسب ترین هدیه تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

به نظر شما استفاده از یک هدیه در قالب گیفت های تبلیغاتی تاثیری در فروش شما دارد ؟ چه اصولی برای انتخاب این محصولی مهم است؟

ارائه محصولات تبلیغاتی به مشتریان، یکی از روش های جذب مخاطب است که بسیاری مشاغل از آن استفاده می کنند، اما فقط تعداد محدودی هستند که هدیه تبلیغاتی تاثیر گذار و مناسب با کسب و کار خود را انتخاب میکنند.

ما معمولا در کنفرانس ها و نمایشگاه ها کیف هایی پر از خوکار و تراکت ها تبلیغاتی هدیه می گیرم ، اما به ندرت ممکن است از خودکار ها استفاده کنیم و یا حتی تراکت ها تبلیغاتی را کامل بخوانیم و نگه داریم .

چند عامل اصلی در انتخاب محصولات تبلیغاتی وجود دارد.

  1. محصولی را به مردم  بدهید که میخواهند!
  2. مضایقه نکنید!
  3. برند تجاری خود را به درستی روی آنها چاپ کنید!
  4. کیفیت محصول را هدف قرار دهید، نه کمیت!

 

  1. محصولی را به مردم  بدهید که میخواهند و آن نیاز دارند.
    بهترین محصولات تبلیغاتی، محصولاتی هستند که مردم هر روز از آنها استفاده می کنند. مانند دفترچه های یادداشت که روزانه استفاده میشوند و نسبتاً ارزان هستند.
  2. مضایقه نکنید.
    زمانی که شما در داخل ساک هدیه تعداد زیادی خوکار بی کیفیت بدون نام قرار میدهید که فقط یک بار قابل استفاده است البته آن هم قبل از  اینکه جوهرش بیرون بزند و یا گیر کند، این کار تاثیر مثبتی از شما در ذهن  مخاطب ایجاد نمیکنید .
    لازم نیست برای هر فرد 20 هزار تومان خرج کنید ( البته اگر محصولی گران قیمت و پرسود دارید حتما این کار را بکنید) اما فکر کنید که اگر قرار بود شما یک خودکار هدیه بگیرید و آن را نگه دارید و استفاده کنید، دوست داشتید چه مدلی باشد ؟
    اینجا از خودکار به عنوان مثال استفاده شده اما به طور کلی باید محصولی را به عنوان گیفت تبلیغاتی به مشتریان دهید که کیفیت خوبی داشته باشد و مردم در صورت از دست دادن یا گم کردن آن ناراحت شوند.  مثلا زمانی که چند قلم برای نوشتن گزارش روزانه خود دارند اولین انتخاب قلم شما باشد.
  3. در چاپ برند خود دقت داشته باشید.
    نام تجاری شم باید کاملا واضح مشخص باشد مثلا برای هدیه دادن یک دفترچه میتوانید لوگو خود را با شفافیت 60 درصد در وسط هر صفحه چاپ کنید. و اطلاعات دیگر در پایین صفحه باشد.
  4. کیفیت محصول مهم تر است.
    سعی کنید به جای هدیه چندین محصولات تبلیغاتی به یک نفر، یک گیفت با کیفیت تر و پراستفاده تر را به تعداد محدودی هدیه دهید.

 

در زمان هدیه دادن مشتریان خود را تقسیم بندی کنید و ابتدا به خریدان فعلی ( افرادی که میتوانید همواره از شما خرید میکنند.) و افرادی که به احتمال بیشتر به محصولات شما علاقه مند هستند  در آینده ای نزدیک امکان خرید از محصولات یا خدمات شما را دارند هدیه دهید.
با دادن این گیفت های تبلیغاتی به تمام افراد فقط باعث هدر رفتن هزینه میشود.

بنابراین همواره باید در انتخاب نوع هدیه بسیار دقیق و حساس باشید و مرتبط ترین نوع این محصولات را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این هدیه باید به گونه ای ارزشمند و قابل استفاده باشد.

چاپ روی اجسام

چاپ روی اجسام

محصولات تبلیغاتی و یا اجسامی که میتوانید لوگو خودتان را روی آن چاپ کرده و در قالب یک هدیه تبلیغاتی ارائه دهید بسیار متنوع هستند و همین تنوع بالا باعث شده تا بتوان بالاخره برای هر کسب و کاری چه خدماتی و چه تولیدی محصولی مناسب را ارائه داد.
از انواع این محصولات میتوان به : لیوان، بشقاب، لباس، پازل، خودکار، تیشرت، کلاه، خودکار، دفترچه و… اشاره کرد.
برخی از این محصولات بیش از 50 نوع مختلف هستند و امکان چاپ نام تجاری شما به روش حرارتی یا sublimation printing توسط دستگاه های مخصوص چاپ حرارتی به صورت چهار رنگ و با کیفیت بالا دارند.

چند نمونه از محصولات تبلیغاتی را میتوانید از اینجا ببنید

تولید محصولات با چاپ سابلیمیشن:

دستگاه های چاپ سابلیمیشن از نظر قیمتی در سطح متوسط در حدود هستند و به دو دسته دستگاه های تک کاره ( 1.5 تا 2.5 میلیون تومان) و چند کاره (  در حدود 5 تا 7 میلیون تومان) تقسیم میشوند. دستگاه های چند کاره که تقریبا امکان چاپ روی همه تمام اجسام را دارند . با توجه به ساده بودن کار با این دستگاه ها، افراد با هر سطح توانایی میتواند وارد این کار شوند.
برای طراحی تصاویر قبل از چاپ روی اجسام ، مهارت در یکی از نرم افزار های طراحی در حد متوسط کافی است.

 

فرآیند کلی چاپ روی اجسام :

طراحی در مورد نظر در قالب مخصوص به هر محصول > پرینت طرح توسط پرینتر های مخصوص با کاغذ و جوهر مخصوص سابلیمیشن > برش طرح از روی کاغذ > چسباندن کاغذ برش خورده روی جسم مور نظر > تنظیم دستگاه و قرار داردن جسم داخل کلمپ مخصوص برای چاپ
اگر به تولید این محصولات علاقه مندید میتوانید ما در این مقاله آموزش کامل چاپ سابلیمیشن روی لیوان را توضیح داده ایم

 

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه  اخیرا بسیار پرطرفدار شده پیکسل است.

پیکسل چیست ؟

همانطور که پیش تر گفتیم پیکسل یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است . این محصول در اشکال مختلف ( دابره، مربع، مستطیل، بیضی، مثلث، قلب، عروسک، دستبند، گردنبند و… ) و ابعاد بسیار متفاوتی ( از 25 میلمتری تا 10 سانتیمتری) وجود دارد.
در ایران پیکسل دایره ای نسبت به بقیه اشکال محبوب تر است که خود نیز میتواند به صورت پیسکل دایره ای سوزنی، جاکلیدی، مگنتی و … باشد.

 

چاپ پیکسل

چاپ پیکسل

چاپ روی پیکسل که تیم های مارکتینگ بسیاری از برند های معروف به عنوان گیفت تبلیغاتی همه پسند و مقرون به صرفه از نظر زمان ( تولید هر پیکسل کمتر یک دقیقه لازم لازم دارد ) و هزینه مخصوصا در کسب کارهایی که سفارشات آنلاین و اینترنتی دارند، استفاده میشود، به این صورت که شما میتوانید لوگو، تصویر دلخواه ، جملات مناسبتی یا انگیزشی را به صورت چهار رنگ و با کیفیت بالا  روی آن چاپ کنید.

از جمله این برندها میتوان به : علی بابا، اسنپ، مرکز تجاری اپال، دی مارت، بانی مد، پینکت، یاران عشق ، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و… اشاره کرد . پس با توجه به اینکه چاپ پیکسل یکی از گزینه های این برندهای موفق بوده، میتوانید برای ارائه یک گیفت تبلیغاتی به مشتریان خود به این محصول اعتماد کنید و از بازخورد خوب آن مطمن باشید .

 

البته یکی از موارد استفاده پیکسل به صورت گیفت تبلیغاتی در ازای خرید محصولی است . مورد دیگر معمولا برای همایش ها ( مذهبی مانند اربعین ، جشن های فارق تحصیلی ، همایش های ادبی و…)، مراسمات و تجمعات به عنوان یاد بود به شرکت کنندگان داده میشود . مورد بعدی استفاده از پیکسل برای نام گذاری افراد یک مجموعه به صورت بج سینه یا مثلا متمایز کردن مسئولین یک همایش از دیگران است. تمام اینها برای زمانی است که  پیکسل به صورت سفارشی برای مجموعه ای خاص چاپ و تولید شود.

 

علاوه بر این پیکسل ها با طرح های عمومی تری که مورد پسند عام مردم هست (تصاویر با مفاهیم عاشقانه، هرمندان معروف و…) تولید میشود و در فروشگاه های مختلف به فروش میرسد.البته این محصول برای کودکان نیز بسیار جذاب است . تصور کنید که تصویر  شخصیت کارتنی مورد علاقه کودک شما روی کیف مدرسه اون باشد یا برای تشویق به کارهای خوب آنها را هدیه بگیرد.

تولید پیکسل

توجه به محبوبت این محصول آیا ورود به این بازار پردرامد هست ؟

1 :مهارت مورد نیاز برای تولید پیکسل چیست؟

مهارت خاصی برای کار با دستگاه پیکسل نیاز نیست و تمام افراد با هر سطح از توانایی میتوانند کارگاه تولید پیکسل خود را راه اندازی کنند.ما به عنوان ایین محصولات معمولا بعد از خرید دستگاه آموزش کامل با با دستگاه های پیکسل از طراحی تا چاپ را در اختیار شما قرار میدهیم .

2 : وسایل مورد نیاز برای تولید پیکسل چیست؟

دستگاه پیکسل زن ، پیکسل خام ، کاغذ ، پرینتر ، کامپیوتر، دستگاه برش پیکسل

3 : روند تولید پیکسل به طور خلاصه چگونه است؟

ابتدا تصویر ویا طرح موردنظر را با یکی از نرم افزار های طراحی ( فتوشاپ ، کورل و….) در قالب خاص طراحی میکنید و بعد تصویر را با استفاده از پرینتر جوهر افشان یا لیزری معمولی روی کاغذ (گلاسه گرماژ مخصوص) پرینت میکنید و بعد کاغذ را برش داده و با استفاده از دستگاه و پیکسل زن و مواد خام پیکسل آن را پرس میکنید . به همین راحتی!

 

4 : آیا بازار فروش پیکسل خوب است؟

نوع طراحی و انتخاب تصاویر برای پیکسل مهمترین قسمت کار شماست  و همچنین میزان فروش شما بستگی به نوع بازاریابی تان دارد . 

در مرحله اول بازار هدف خود را مشخص کنید به عنوان مثال اگر میخواهید در فروشگاه های اکسسوری یا لباس پیکسل بفروشید بنابراین باید کمی تحقیق کنید تا بدانید چه نوع طرح هایی مورد پسند مشتریان این نوع فروشگاه ها است !!؟

اما به طور کلی میتوان گفت که بازار فروش پیکسل در کل کشور خوب است زیرا این محصول بسیار پرطرفدار بوده و بخاطر ارزان بودن همیشه فروش خوبی دارد.

استفاده از شبکه های اجتماعی را برای فروش فراموش نکنید!

5 : هزینه تولید هر عدد پیکسل چقدر است؟

هزینه تولید یک عدد پیکسل = (هزینه جانبی مانند حقوق کارگر و…)  + هزینه یک عدد پیکسل خام  + (15/(هزینه پرینت یک عدد کاغذ گلاسه 135 گرمی  A4 ))

برای اطلاع از قیمت ها به اینجا مراجعه کنید .

6 :کدام دستگاه پیکسل زن را انتخاب کنیم؟

هر دستگاه شامل اجزای زیر است :

  • بدنه دستگاه
  • زیره (زیره دستگاه معمولا از پلاستیک فشرده ضخیم تشکیل شده و سایز حدودی 20 در  30 سانتی متری به صورت مستطیل با یک ظلع منحنی دارد که دستگاه توسط پیچ روی زیر سفت میشود.)
  • دسته (اهرمی که با پایین اوردن آن قالب بالا و پایین به هم میرسند و عمل پرس رو انجام میدند)
  • قالب ( قیمتی از دستگاه که پیکسل خام درون آن قرار گرفته و میتواند به صورت دایره، مربع ، مستطیل و… باشد )
  • پیچ نگهدارنده دستگاه به قالب

 

 

 

 

 

 تحلیل کامل تمام دستگاههای پیکسل زن و نقاط قوت و ضعف را از اینجا مطالعه کنید.

 

7 : پیکسل خام چیست؟

پیکسل خام همان محصولی است که شما برای تولید پیکسل نیاز دارید.

پیکسل خام سوزنی

که یک طرف آن سنجاق دارد و به عنوان بج سینه برای اتصال به یک پارچه استفاده میشود.

  • پیکسل سوزنی فلزی
  • پیکسل سوزنی پلاستیکی

این محصول شامل رویه ، زیره با سنجاق و یک طلق شفاف است.برای اطلاعات دقیق تر در مورد تفاوت پیکسل ایرانی و چینی اینجا را کلیک کنید

 

پیکسل خام آهنربایی

  • پیسکل با مکنت توکار ، مگنت در داخل زیره پیکسل جاساز شده.
  • پیکسل با مگنت  جدا به صورت واشر کوچک که با چسب دو طرفه به پشت پیکسل چسبیده میشود.
  • پیکسل با مگنت جدا با قطر بزرگتر با چسب دو طرفه به پشت پیکسل چسبیده میشود.

پیکسل خام جاکلیدی

پیکس شامل رویه و طلق و زیره پلاستیکی جاکلیدی با زنجیر متصل است.

در نتیجه تولیدات محصولات تبلیغاتی با توجه به روند ساده تولید و مقرون به صرفه بودن، مناسب ترین شغل دوم برای تمام افراد  با هر سطح از مهارت است.

جدیدترین و برترین هدایای تبلیغاتی1400,هدایای تبلیغاتی ارزان و خاص,هدایا تبلیغاتی خاص نوین گرافیک,قیمت هدایای تبلیغاتی,بهترین هدیه تبلیغاتی,هدیه تبلیغاتی لوکس, هدیه تبلیغاتی ارزان, هدایای تبلیغاتی تهران ,  هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی ,هدیه شرکتی ,هدایای تبلیغاتی بانک ها ,…با نوین گرافیک همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *