دسته‌بندی نشده

پیکسل خام ایرانی

پیکسل خام ایرانی

پیکسل خام ایرانی

پیکسل خام ایرانی تولید شده توسط شرکت نوین گرافیک بسیار با کیفیت بوده و ضمانت بازگشت بی قید و شرط را دارد .

این محصول با افتخار ایرانی از مرغوب ترین فلز موجود تولید شده و دارای سوزن تیز و محکم درجه یک وارداتی به همراه طلق شفاف درجه یک مارک پاندا است.
“ما محصولمان را تضمین کیفیت میکنیم به طوری که یک عدد خرابی چه در محصول خام و چه در هنگام مونتاژ وجود نداشته باشد “.

—اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد تولید پیکسل خام هستید و یا خریدار این محصولید پیشنهاد میکنیم حتما ادامه مطلب را بخوانید.—

اگه شما از همکاران با سابقه در زمینه تولید پیکسل باشید به احتمال زیاد با انواعی از مواد خام پیکسل با قیمت های متنوع رو به رو هستید، که این مسئله باعث میشود انتخاب محصول مورد نظر شما بسیار سخت شود و اصولا ترجیح میدهید که پیکسل خام را حتما ابتدا نمونه بگیرید و امتحان کنید …
اما آیا این کار برای انتخاب پیکسل خام کافی است ؟؟؟

ما امروز به عنوان مشاوران نوین گرافیک اطلاعاتی را در مورد تولید پیکسل خام ایرانی و نوع فلز انتخابی توسط تولید کنندگان و مسائلی از این قبیل در اختیار شما همراهان نوین گرافیک قرار دهیم .

در ابتدا توجه کنید که تفاوت قیمت حتما و قطعا موجب تفاوت کیفیت محصولی که شما خریداری میکنید، دارد .

به عنوان مثال : تولید کننده پیکسلی که از فلز نازک و با مرغوبیت متوسط یا پایین ، سوزن دوتیکه ، سوزن یک تیکه نازک ، سوزن یک تیکه با نوک کند (تیز نباشد)، طلق نازک و نامرغوب ، طلق با شفافیت پایین و… استفاده میکند در نتیجه امکان پایین آوردن قمیت را دارد .

اما ایا خرید این محصول از نظر اقتصادی به صرفه است ؟
جواب ما به شما مشتریان محترم نوین گرافیک قطعا “خیر” هست .

زیرا امکان خرابی محصول موقع مونتاژ ( خرابی در خوده پیکسل خام ، پرس نشدن ، پاره شدن طلق هنگام مونتاژ و…. ) وجود دارد . در طولانی مدت استفاده از پیکسل نا مرغوب باعث خوردگی قالب شما خواهد شد.
خوردگی قالب چیست ؟ اگر از پیکسل نامرغوب استفاده کنید بعد از مدتی قالب دستگاه دچار خوردگی شده و  قسمتی از رنگ قلز قالب از نقره ای به صورتی یا مشکی تغییر میکند و هنگام کار براده های قالب روی دست شما میریزد . که در طولانی مدت باعث خرابی کامل قالب میشود به طوری در زمان پرس پیکسل  حتی با مواد خام عالی هم حتما مشکل مواجه خواهید شد.

حال اگر فرض کنیم که کاملا پیکسل با دستگاه شما مطابقت داشته باشد و حتی یک پرت هم ندهد ( ضرر اقتصادی مستقیم وارد نکند ) در تولید محصول نهایی مشکلات زیر را خواهید دید:

1- استفاده از فلز نازک و با مرغوبیت متوسط یا پایین باعث میشود که مقاومت محصول تولید شده شما کم باشد و با کوچکتری فشاری پیکسل دچار فرورفتگی شده و از حالت معمولی خود خارج شود .
2- سوزن دوتیکه یا سوزن یک تیکه نازک ، باعث میشود که سوزن به راحتی بعد چند بار استفاده، شکسته شده و عملا محصول تولید شده شما برای مشتریتان غیر قابل استفاده شود.

3- سوزن یک تیکه با نوک کند (تیز نباشد) باعث میشود که  جای سوزن بر روی پارچه بماند و حتی پارچه را پاره کند که این بدترین اتفاقی است که میتواند رخ دهد و خاطره بسیار بدی از خرید محصول شما در ذهن مشتری باقی میماند.

4- طلق نازک و نامرغوب ، طلق با شفافیت پایین قطعا کیفیت چاپ محصول تولید شده را تحت شعاع قرار داده و یا با کشیده شی کمی تیز طلق پاره شود و عملا محصول تولید شده شما برای مشتریتان غیر قابل استفاده میشود .

پس در این موارد ضرر اقتصادی غیر مستقیم به شما وارد میشود به این صورت که احتمال خرید مجدد مشتریان شما در مورد محصول پیکسل و یا دیگر محصولات شما صفر شود و به مرور  به عنوان کسب و کاری با تولیدات نامرغوب شناخته خواهید شد و وفاداری مشتریانتان را از دست خواهید داد.

آیا شما میدانید که کدام دستگاه پیکسل زن را باید انتخاب کنید ؟ فرق بین این دستگاه در چیست ؟ برای اطلاع اینجا را کلید کنید .

قیمت دستگاه پیکسل زن:

خرید اینترنتی  بهترین دستگاه پیکسل زن,فروش عمده پیکسل خام,تهیه پیکسل خام , و تمامی ملزومات پیکسل مانند:کاتر دستگاه پیکسل زن ,قالب دستگاه پیکسل زن را میتوانید از نوین گرافیک تهیه کنید یادآوری میکنم نوین گرافیک ضمانت برگشت کالا بدون قید وشریط را دارد.

پیکسل سوزنی خام سایز 44:

پیکسل خام وسیله ای کوچک و معمولا به شکل گرد است که کاربردهای مختلفی داردعمومی ترین سایز های  پیکسل ها 44 میلی متر و 58 میلی متر است .برای تولید پیکسل نیاز به یک پرینتر رنگی، دستگاه پیکسل زن و کاتر دستگاه پیکسل زن می باشد. پیکسل خام از لحاظ کاربرد متنوع هستند.پیکسل خام سوزنی  که قابلیت نصب روی لباس و کیف و… را دارد.پیکسل خام مگنتی برای نصب روی یخچال و یا سطوح فلزی استفاده می شود. پیکسل خام جاکلیدی این محصول دارای زنجیر و حلقه میباشد که در انواع مختلف پیکسل خام جاکلیدی یکطرفه -پیکسل جاکلیدی خام دوطرفه -پیکسل خام جاکلیدی پشت آینه ای تولید میشود.چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با کیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یادر واتساپ -تلگرام – ایتا پیام بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *